Wednesday 25 January 2012

SEDIH

adelah sorang mamat ni..aku mmg minat kat dye lah..minat skit aj..then dye relationship aku dye kate gamba aku semua comel2 lah..n macam2 lagy dye puji asal aku..dalam 2 ke 3 hari lepas tu dye kate nak relationship ngan aku...waktu dye inbox aku aku x online..then bile aku online aku bacelah..aku cakap lah okay..aku setuju nak im ngan kau..bile nak comfirmkan status..aku pegy kat wall dye..nampak dye dah relationship ngan perempan lain..bapaklah..waktu tu rase macam nak baling aje laptop ni..tapi aku x de lah se desprate tu..aku sabar aje..sakit gile hati ni apabila dipermainkan..but now aku still setia pada yang satu..aku rase mcm nak blog aj laki tu..tapi pikir2 kan balik..ntah lah..aiissshhh..kenapalah aku cepat sngat cair ngan ayat2 lelaki yang x gune..hiaassssssssshhhhh...kbye..

No comments:

Post a Comment